Trwa nabór uzupełniający do Sejmiku Osób z Niepełnosprawnością

 Sala Sejmu Śląskiego. fot. arch. UMWS Tomasz Żak Sala Sejmu Śląskiego. fot. arch. UMWS Tomasz Żak
Termin zgłoszen upływa 11 października 2024

Ogłasza się nabór kandydata na Radnego Sejmiku Osób z Niepełnosprawnością Województwa Śląskiego na lata 2024-2027 w okręgu wyborczym nr 5, miasta na prawach powiatów: Chorzów, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Zabrze.

Zgłoszeń można dokonywać do 11 października 2024 r. do godz. 14.00.

Zaproszenie jest skierowane do przedstawicieli organizacji, którzy na co dzień w swojej działalności wspierają osoby z niepełnosprawnościami.

Kandydatem do Sejmiku może zostać osoba, która spełnia łącznie następujące warunki:

  1. zamieszkuje na terenie województwa śląskiego,
  2. jest pełnoprawnym członkiem organizacji pozarządowej, która działa na rzecz osób niepełnosprawnych,
  3. posiada orzeczenie o niepełnosprawności, lub jest wolontariuszem, nauczycielem, rodzicem, opiekunem sprawującym opiekę nad osobą z niepełnosprawnością;
  4. wyraziła zgodę na kandydowanie oraz pracę w Sejmiku,
  5. nie jest skazana przez sąd prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego,
  6. wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd oraz upublicznienie informacji wskazanych w formularzu zgłoszeniowym.

Prawidłowo wypełniony formularz należy wysłać w wersji pdf na adres e-mail: sejmikniepelnosprawni@slaskie.pl w terminie do 11 października 2024 roku do godz. 14.00. Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Kandydaci do swoich zgłoszeń mogą dołączyć życiorys, listy gratulacyjne, dyplomy, referencje w szczególności organizacji społecznych.

Spośród nadesłanych zgłoszeń, wyboru do Sejmiku dokona komisja powołana w drodze uchwały zarządu województwa.

Osoba powołana w skład Sejmiku zostanie zamieszczona na stronie niepelnosprawni.slaskie.pl w terminie do dnia 8 listopada 2024. Zgłoszenia nadsyłane po terminie oraz wypełnione nieprawidłowo, nie będą brane pod uwagę.

Dodatkowych informacji w sprawach zgłaszania kandydatów i funkcjonowania Sejmiku Osób z Niepełnosprawnością Województwa Śląskiego udzielają pracownicy Departamentu Edukacji i Spraw Społecznych Śląskiego Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach (tel. 32 77 40 638, e-mail: sejmikniepelnosprawni@slaskie.pl).

Załączniki
Formularz zgłoszeniowy [DOCX 41,1kB]
Ogłoszenie [PDF 196,5kB]

Linki do stron zewnętrznych
Uchwała Zarządu Województwa Śląskiego